راهنمای خرید تجهیزات پسیو شبکه


پانامگ 23 خرداد 1401 3 دقیقه مطالعه
راهنمای خرید تجهیزات پسیو شبکه

تجهیزات شبکه برای ترکیب، تقسیم، سوئیچ، تقویت، یا بسته های مستقیم اطلاعات در کنار یک شبکه کامپیوتری یا ارتباطات راه دور استفاده می شود. این تجهیزات شامل هاب ها، سوئیچ شبکه، روتر و اکسس پوینت، پل ها، دروازه ها، چندگانه ها، فرستنده ها و فایروال ها می باشد. علاوه بر نوع دستگاه، تجهیزات شبکه توسط پروتکل (E.G.، اترنت) و نوع پورت یا رابط (به عنوان مثال، T1) تعریف شده است. در واقع سخت افزار شبکه به مجموعه ای از دستگاه های فیزیکی یا شبکه ای گفته می شود که برای تعامل و ارتباط بین واحدهای سخت افزاری عملیاتی بر روی یک شبکه کامپیوتری ضروری است. اینها اجزای سخت افزاری اختصاصی هستند که به یکدیگر متصل می شوند و شبکه را قادر می سازد تا به طور موثر و کارآمد عمل کنند.

تجهیزات شبکه برای کسب و کار ها برای ساخت یک شبکه ایمن، قابل اعتماد و نگه داشتن کاربران در ارتباط با برنامه های خود، مهم است.

انواع تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه به دو دسته تجهیزات اکتیو شبکه و تجهیزات پسیو شبکه تقسیم می شوند.  تجهیزات اکتیو به جریان الکتریکی برق نیاز دارند و شامل کارت شبکه، سوئیچ ، روتر و اکسس پوینت، فایروال می باشند.  تجهیزات پسیو برخلاف اکتیو به برق نیاز ندارند و شامل انواع کابل شبکه، رک شبکه و پچ پنل و پچ کورد ها می باشد.

 

انواع تجهیزات شبکه

انواع تجهیزات شبکه

 

تجهیزات پسیو شبکه

تجهیزات پسیو شبکه بخشی از تجهیزات شبکه است که هر شبکه حضور آن لازم و ضروری است! در این مقاله قصد داریم در رابطه با راهنمای خرید تجهیزات پسیو شبکه در خدمت شما باشیم تا اطلاعات کافی در رابطه با عوامل و مواردی صحبت کنیم که باعث می‌شود یک تجهیز پسیو شبکه مناسب باشد.

اگر به تازگی قصد خرید تجهیزات پسیو شبکه را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با انواع تجهیزات پسیو شبکه و راهنمای انتخاب آن خدمت شما عرض کنیم. متخصصان بازرگانی پاناتل آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و خرید به شما همراهان گرامی هستند.

 

تجهیزات پسیو شبکه

شمای کلی از یک کابل شبکه مربوط به تجهیزات پسیو شبکه

 

همانطور که می‌دانیم کیفیت انتقال داده‌ها، اهمیت بسیار ویژه‌ای برای کسب و کارها و سازمان‌ها دارد. پس دقت و انتخاب درست تجهیزات پسیو به این امر کمک بزرگی می‌کند. تجهیزات پسیو شامل کابل‌ها، داکت و ترانک، رک و سوکت و کیستون می‌شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*