راهنمای خرید بهترین تستر شبکه


پانامگ 22 شهریور 1401 5 دقیقه مطالعه
راهنمای خرید بهترین تستر شبکه

راهنمای خرید بهترین تستر شبکه

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای خرید زوج یاب شبکه ، می‌تواند قیمت آن در برابر امکانات و ویژگی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، باشد. همانطور که گفتیم زوج یاب شبکه توسط برند‌های مختلف با انواع متفاوتی عرضه می‌شوند که در ادامه به معرفی زوج یاب شبکه‌هایی با امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه که از ارزش بالایی برخوردار هستند، می‌پردازیم. در اینجا به بررسی برخی از انواع تستر کابل شبکه برای انتخاب بهترین آنها می پردازیم .

انواع تستر شبکه

تستر شبکه دارای 4 نوع تستر شبکه، زوج یاب تلفن، تستر کابل کواکسیال و تستر دوربین مداربسته می‌باشد که هرکدام ویژگی‌ها و کاربرد‌های مختص به خودشان را دارند.

به عنوان مثال همانطور که از نامشان پیداست تستر شبکه، کابل شبکه را مورد آزمایش و بررسی قرار می‌دهد و تستر دوربین مداربسته، کابل دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار می‌دهد. با این حال تستر شبکه‌ای هم وجود دارد که علاوه بر کابل شبکه، کابل تلفن، کابل دوربین مداربسته را نیز تست می‌کند که از نظر کارایی جزو کامل‌ترین تستر‌های شبکه محسوب می‌شود.

خرید انواع تستر کابل شبکه ، تلفن و دوربین

در این قسمت به معرفی مجموعه‌ ای از برترین تستر‌های شبکه می‌پردازیم که علاوه بر امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، خرید بالایی داشتند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تستر کابل شبکه مدل BAMA 102

تستر شبکه همه کاره BAMA102 این دستگاه اتصال سوکت‌های USB RJ45 RJ11 و کواکسیال را تست می کند. این تستر جزو کامل ترین تسترهای شبکه می‌باشد که اغلب مهندسان شبکه از این دستگاه استفاده می کنند.

تستر کابل شبکه زوج یاب PN-f puneng

یک دستگاه بسیار کاربردی در زمینه اجرای تجهیزات مخابراتی و شبکه است که از دلایل محبوبیت آن می‌توان به داشتن سیم های رابط برای اتصال دستگاه Rj11 , Rj45 به پچ پنل تلفن و شبکه، داشتن هنذفری برای استفاده در محیط هایی که سر و صدا زیاد باعث می‌شود که شما صدای آژیر دستگاه رو نشنوید و داشتن تستر شبکه و تلفن اشاره کرد.

تستر شبکه و ردیاب کابل یونیتی مدل UT 682

ردیاب و تستر کابل یونیتی UT-682، محصول شرکت UNI-T می‌باشد. این دستگاه توانایی بررسی سطح ولتاژ وقطع کابل را و همچنین قابلیت اتصال هدست را نیز دارد که از هدست آن در محیط‌های پر سر و صدا استفاده می‌شود.

تستر کابل شبکه کد 8108

این تستر از نوع دیجیتالی مجهز به نمایشگر 2.6 اینچی است که دارای قابلیت‌هایی نظیر محاسبه متراژ کابل شبکه و کیفیت سیگنال کابل، محل دقیق خطا در سیم‌کشی و یا اتصالات، نمایش اتصال کوتاه و یا عدم اتصال بین پین‌ها می‌باشد.

تستر شبکه مولتی متریکس مدل CT51

این تستر مخصوص کابل‌های کواکسیال و کامپیوتر می‌باشد که دارای قابلیت‌هایی همچون تست کابلهای USB، Rj45، Rj11 ، نمایش نتایج به کمک LEDهای روی دستگاه و تست اتصال کوتاه، قطع شدگی و پیوستگی می‌باشد.

تستر شبکه مستک مدل MS 6810

این دستگاه مناسب برای کابل شبکه و BNC می‌باشد که از نشانگر ال ای دی برخوردار است. همچنین این دستگاه برای کابل های کواکسیال ، BNC، UTP، STP نیز استفاده می‌شود.

تستر کابل شبکه 2کاره مدل JS-468

  • تستر شبکه
  • تست کابل تا طول 180 متر
  • منبع تغذیه باتری 9 ولت کتابی
  • تست کابل‌های RJ-45 و RJ-11
  • نمایش تست‌های انجام شده توسط LED

تستر کابل کد AE 009

این تستر یک دستگاه بسیار کاربردی در زمینه اجرای تجهیزات مخابراتی و شبکه است که از دلایل محبوبیت آن می‌توان به دارا بودن سیم‌های رابط برای اتصال دستگاه های Rj11 و Rj45 به پنل تلفن و شبکه اشاره کرد و همچنین دارای تستر شبکه و تلفن و دارای کلید ولوم برای کم و زیاد کردن صدای آژیر دستگاه در سمت گیرنده است.

تستر کابل فلوک نتورکز DSX 5000

این دستگاه از نوع دیجیتالی است که سرعت بالای عملیات تست از جمله ویژگی‌های بی نظیر آن است.

تستر کابل فول FA 373xy

تستر شبکه 4 کاره مدل FA-373XY از جمله محصولات برند (Full) می‌باشد که امکان تست و عیب یابی کابل‌های شبکه، تلفن، USB و همچنین کابل های BNC را فراهم می نماید.

تستر کابل کی نت پلاس مدل KL 855

تستر شبکه کی نت پلاس با قابلیت تست کابل‌های BNC ، RJ45 ، RJ11 ، RJ12 و USB و داشتن نشانگر قطعی و وصلی، یک دستگاه عالی و با کیفیت به حساب می آید. همچنین همراه این تستر شبکه کیف حمل چرمی نیز وجود دارد.

تستر کابل پروسکیت مدل MT 7057n

تستر شبکه پروسکیت مدل MT-7057N با قابلیت تست کابل‌های BNC ، RJ45 ، RJ11 ، RJ12 و USB یک دستگاه خوب و قابل قبول به حساب می‌آید. همچنین همراه این تستر شبکه کیف حمل چرمی نیز وجود دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*